top of page
ווילד פט

מזון לכלבים Brit Care Mini


מזון לכלבים Brit Care Mini
מזון לכלבים Brit Care Mini

מזון לכלבים Brit Care Mini הוא מותג מזון לכלבים המציע מגוון מוצרי מזון יבשים ורטובים לכלבים. החברה שמה דגש על רכיבים איכותיים וטבעיים ותזונה מאוזנת לתמיכה בבריאותם וברווחתם של הכלבים.


פורמולות מזון לכלבים של Brit Care מיועדות לענות על הצרכים התזונתיים של כלבים בשלבי חיים שונים ועם דרישות תזונתיות שונות. המרכיבים המשמשים במזון הכלבים של Brit Care כוללים בשר, דגים, פירות, ירקות ועשבי תיבול, והחברה אינה משתמשת בחומרים משמרים, צבעים או חומרי טעם מלאכותיים במוצריה.


בנוסף למוצרי המזון הסטנדרטיים שלה לכלבים, Brit Care מציעה גם פורמולות מיוחדות לכלבים עם צרכים תזונתיים ספציפיים, כגון אפשרויות ללא דגנים והיפואלרגניות.


כמו בכל מותג מזון לכלבים, חשוב להתייעץ עם הווטרינר שלך כדי לקבוע את התזונה הטובה ביותר לצרכי הכלב האישי שלך וכדי להבטיח שכל מזון חדש יוכנס בהדרגה כדי למנוע הפרעות עיכול.


טונה, ארנב ובשר צבי הם מקורות חדשים ולא שגרתיים לחלבון באיכות הגבוהה ביותר האפשרית. חלבונים אלו מזינים מאוד והם גם היפואלרגנים.


מזון Brit Care Hipoalergenic הוא סוג של מזון לכלבים שנוסח במיוחד עבור כלבים עם אלרגיות או רגישויות למזון. הוא עשוי עם מרכיבים היפואלרגניים איכותיים שפחות סבירים לגרום לתגובות אלרגיות אצל כלבים.


חלק מהמאפיינים העיקריים של מזון הכלבים Brit Care Hipoalergenic כוללים:


ללא דגנים: מזון לכלבים מסוג Brit Care Hipoalergenic מיוצר ללא כל דגנים, מה שיכול להיות אלרגן נפוץ לכלבים.

מרכיב מוגבל: המזון מכיל מספר מצומצם של מרכיבים כדי לעזור למזער את הסיכון לתגובות אלרגיות.

חלבון איכותי: המזון מיוצר ממקורות חלבון איכותיים, כמו ברווז או סלמון, אשר נוטים פחות לגרום לאלרגיות.

תוספת ויטמינים ומינרלים: המזון מכיל תוספת ויטמינים ומינרלים כדי להבטיח שכלבכם יקבל את כל אבות המזון הדרושים לו לבריאות מיטבית.

בסך הכל, מזון לכלבים Brit Care Hipoalergenic הוא בחירה טובה עבור כלבים עם אלרגיות או רגישויות למזון. עם זאת, תמיד כדאי להתייעץ עם הווטרינר שלך לפני ביצוע שינויים כלשהם בתזונה של הכלב שלך.



48 צפיות0 תגובות
bottom of page