top of page
ווילד פט

מזון וירבק HPM לגורי כלבים מגזע קטן וזעיר


מזון לכלבים וירבק
וירבק

מזון וירבק HPM לגורי כלבים מגזע קטן וזעיר (שמשקלם בבגרות <  10 ק"ג) גורים/Baby

למי מתאים המזון?

  • מזון מלא לגורי כלבים מגזע קטן וזעיר, עד גיל 10 חודשים

  • מזון מלא לכלבות הרות ומניקות מגזע קטן וזעיר

  • ריכוז פחמימות נמוך (NFE) 23.5%

  • ריכוז חלבון גבוה 35% מתוכו 90% חלבון מן החי

מהם הצרכים התזונתיים בשלב הזה?

גורי כלבים מגזעים קטנים וזעירים משלימים את הגדילה שלהם תוך פרק זמן קצר.

הם בעלי צרכי גדילה גבוהים, בעיקר במובן של אנרגיה, חלבון ומינרלים, הנדרשים לתהליכי גדילה בריאים בתוך זמן מועט. מערכת העיכול שלהם עדינה ומערכת החיסון שלהם עדיין לא בשלה.


תמיכה בקצב גדילה מהיר קצב הגדילה של גורי כלבים מגזעים קטנים וזעירים הוא מהיר במיוחד (נמשך כ-10 חודשים). ריכוז האנרגיה הגבוה במזון ורמת הנעכלות הגבוהה מספקים את הצרכים בתקופת הגדילה המהירה. רמת חלבון גבוהה יחד עם רמות מאוזנות של סידן וזרחן תורמות לגדילה בריאה.

תמיכה במערכת החיסון

התוסף בטא גלוקן (brewer's yeast cell-wall extract) מעודד את התפתחות מערכת ההגנה העצמית של הגור, מסייע להגביר את התגובה לחיסון ותורם להעלאת העמידות למחלות.

סבילות עיכול גבוהה¹

רמת העמילן הנמוכה במזון מתחשבת בחוסר הבשלות של האנזים עמילאז (שמפרק עמילן) בגורים. חיידקים לקטובצילים (פרוביוטיקה) מעוררים גדילה של אוכלוסיית חיידקים מגינה במערכת העיכול אשר תורמת להגברת החסינות המקומית. התוסף בנטונייט עוזר להגנה על דופן רירית המעי, תורם להפחתת תגובות דלקתיות וזיהומיות ותומך בריח ומרקם תקינים של הצואה. תוספת של סיבים מסיסים (פרה-ביוטיקה) תורמת לגדילה תקינה של אוכלוסיית החיידקים במעי ולשלמות של רירית דופן המעי הגס.

שליטה באבנית השן

התוסף פוטסיום טריפוספט מסייע להגבלת התפתחות של אבנית השן ותורם לשמירה על בריאות חלל הפה והשיניים.

נוסחה מופחתת אלרגנים

לא מכיל תירס, חיטה, גלוטן, סויה, ביצים, בקר או דגים*

*עלול להכיל שאריות, לא מותאם לשימוש כמזון היפואלרגני.

תמיכה בעור ובפרווה

רמת החלבון הגבוהה והרמה המאוזנת של חומצות השומן החיוניות מקבוצות אומגה-3 ואומגה-6 תורמות להתפתחות תפקוד חסם העור וליצירת הפרווה של הגור.

(HP-LC) High protein – Low carbohydrate

כלבים וחתולים הם טורפים, שמטבעם ניזונים מטרף אשר מורכב מרמה גבוהה של חלבון ורמה נמוכה של פחמימות.

מגוון מוצרי המזון HPM של VIRBAC מאופיינים ביחס HP- LC אשר מותאם במיוחד לצרכים שלהם.

רמת החלבון הגבוהה במוצרי המזון תורמת לבריאות הכוללת של חיית המחמד. היא מסייעת לשמירה על הרכב גוף נכון (היחס בין מסת השריר למסת השומן), בריאות העור והפרווה, בריאות מערכת העיכול, דרכי השתן ולחוזקה של מערכת החיסון.

חברת Virbac הוקמה בשנת 1968, היא ממוקדת לתחום בריאות בעלי החיים מרגע הקמתה ופועלת לספק מוצרים בטוחים ויעילים. מגוון מוצריה כוללים תרופות, מוצרי הדברה, מוצרי טיפוח ומזון.

כיום, מוצרי וירבק משווקים ביותר מ- 100 מדינות, החברה מפעילה מרכזי מחקר ופיתוח ב-5 יבשות, אתרי ייצור ב-10 מדינות וצוות עובדים של קרוב ל- 5,000 איש. החברה עומדת בחזית הפיתוח ונעזרת בכלים החדשניים ביותר, כדי להציע פתרונות מתקדמים יותר ללקוחות.

וירבק ממוקדת ברפואה מונעת וברווחה של בעלי החיים.



15 צפיות0 תגובות
bottom of page