top of page
ווילד פט

מוצרים של חברת Klean Kanteen

עודכן: 26 ביוני 2023


בקבוקי שתייה, טרמוסים, קופסאות אוכל
מוצרים של חברת Klean Kanteen

מוצרים של חברת Klean Kanteen היא חברה המתמחה בייצור של בקבוקי נירוסטה הניתנים לשימוש חוזר ופתרונות כלים השומרים על הסביבה והטבע.


המיקוד העיקרי של Klean Kanteen הוא ליצור מוצרים המפחיתים את השימוש בפלסטיק חד פעמי ומקדמים חלופות ידידותיות לסביבה. הם נותנים עדיפות לקיימות, עמידות ועיצוב מודע לבריאות בהיצע המוצרים שלהם.

הנה כמה מהמוצרים הבולטים שלהם:

כוסות שתייה, טרמוסים, בקבוקי שתייה
מוצרים של חברת Klean Kanteen

בקבוקי נירוסטה: Klean Kanteen מציעה מגוון רחב של בקבוקי נירוסטה בגדלים, צבעים ועיצובים שונים. בקבוקים אלה עשויים מפלדת אל-חלד באיכות גבוהה המבטיחה שאין כימיקלים מזיקים הדולפים לתוך המשקאות. המוצרים ידועים בעמידותם, בעמידותם בפני חלודה וקורוזיה וביכולת לשמור על משקאות חמים או קרים לתקופות ממושכות.

בקבוקים מבודדים: הבקבוקים המבודדים של Klean Kanteen כוללים בידוד ודופן חזק, המסייע בשמירה על טמפרטורת התוכן. הבקבוקים יכולים לשמור על משקאות חמים עד 30 שעות וקרים עד 100 שעות, תלוי בדגם. בקבוקים אלה פופולריים בקרב חובבי טבע, מטיילים, וכאלה שרוצים ליהנות ממשקאות בטמפרטורה המועדפת עליהם לאורך כל היום.

כוסות וכוסות: Klean Kanteen מציעה כוסות נירוסטה המתאימים לשתיה חמה וקרה כאחד. מוצרים אלה כוללים עיצוב עמיד, קלים לניקוי וזמינים בגדלים וסגנונות שונים. חלק מהכוסות מגיעות עם קשיות נירוסטה לשימוש חוזר לנוחות נוספת.

מיכלי מזון: בנוסף לכלי שתייה, Klean Kanteen מייצרת מיכלי מזון מנירוסטה. מיכלים אלו מושלמים לנשיאת חטיפים, ארוחות צהריים או שאריות ללא צורך במיכלי פלסטיק חד פעמיים. הם מגיעים בצורות וגדלים שונים ועשויים מחומרים בטוחים ועמידים.

אביזרים: Klean Kanteen מספקת מגוון אביזרים משלימים למוצרים שלהם, כולל פקקים עמידים בפני דליפות, חולצות במבוק ושרוולי סיליקון לתוספת אחיזה והגנה.

חברת Klean Kanteen שמה דגש על שיטות ייצור השומרות על הסביבה


ואתיות. המוצרים שלהם נועדו לשימוש חוזר, להפחית את הצורך בפלסטיק חד פעמי ולתרום לסביבה נקייה יותר. החברה תומכת גם ביוזמות ובארגונים סביבתיים שונים הפועלים לשימור וקיימות.















17 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page