top of page
ווילד פט

חודשי הקייץ החמים

איך אנחנו מעבירים את חודשי הקיץ החמים ושומרים על הכלבים שלנו?

חודשי הקייץ החמים

במהלך חודשי הקיץ החמים, חיוני לטפל בכלבים שלנו כדי להבטיח את שלומם ולשמור עליהם ממכות חום. הנה כמה טיפים לטיפול בכלבים שלנו במהלך הקיץ:


איך אנחנו מעבירים את חודשי הקיץ החמים ושומרים על הכלבים שלנו?
איך אנחנו מעבירים את חודשי הקיץ החמים ושומרים על הכלבים שלנו?

  1. ספק מספיק צל ומים מתוקים: צורו אזורים מוצלים בחצר שלכם או ספקו גישה למרפסת מקורה או למרפסת שבה הכלב שלכם יכול להירגע ולברוח מהשמש הישירה. ודאו תמיד שלכלב שלכם יש גישה למים קרירים וטריים.

  2. הימנעו מהליכה בשעות שיא החום: נסו לתזמן את הטיולים של הכלב שלכם בחלקים קרירים יותר של היום, כגון בוקר מוקדם או מאוחר בערב, כדי למנוע התחממות יתר. מדרכה חמה עלולה לשרוף את כפות הכלב שלכם, אז בדקו את טמפרטורת הקרקע עם היד שלכם לפני היציאה לטיול.

  3. לעולם אל תשאירו את הכלב שלכם ברכב חונה: גם כשהחלונות פתוחים, הטמפרטורה בתוך רכב חונה עלולה לעלות במהירות, ולהוביל למכת חום ואף למוות. לעולם אל תשאירו את הכלב שלכם ללא השגחה ברכב בזמן מזג אוויר חם.

  4. שימו לב לסימנים של התחממות יתר: היו ערניים לסימנים של תשישות חום או מכת חום בכלבכם. התסמינים כוללים התנשפות יתר, עייפות, ריר, דופק מהיר, הקאות והתמוטטות. אם אתם מבחינים באחד מהסימנים הללו, העבירו את הכלב שלכם לאזור קריר, הצעו מים ופנו מיד לסיוע וטרינרי.

  5. ספק אפשרויות קירור: עזרו לכלב שלכם להישאר קריר על ידי הצעת אפשרויות קירור. אתם יכולים לספק להם בריכה רדודה או ממטרה לשחק בה, להשתמש במחצלת קירור או ברתמת קירור, או אפילו להניח מגבת רטובה על הרצפה כדי לשכב עליה.

  6. טיפוח הכלב שלך כראוי: טיפוח רגיל, כגון הברשה, יכול לעזור להסיר עודפי פרווה ולמנוע התחממות.. עם זאת, לעולם אל תגלחו כלב עם פרווה כפולה מכיוון ששהפרווה עוזרת לווסת את הטמפרטורה שלו. התייעו עם ספר/ית מקצועי/ת לקבלת ייעוץ ספציפי לגזע הכלב שלכם.

  7. שקלו פעילות פנימית: בימים חמים במיוחד, הגבילו את הפעילויות בחוץ וספקו חלופות פנימיות כדי לשמור על גירוי נפשי ופעיל פיזית של הכלב שלכם. שחקו משחקים, למדו טריקים חדשים או השתמשו בצעצועים של פאזלים כדי להפעיל את המוח שלהם.

  8. היזהרו בפעילויות מים: בעוד ששחייה יכולה להיות דרך מצוינת לכלבים להתקרר, לא כל הכלבים הם שחיינים טבעיים. ודאו שלכלב שלכם נוח ובטוח בסביבת המים, פקח עליהם בכל עת, וספקו חגורת הצלה במידת הצורך.

זכרו, כל כלב הוא שונה, אז שימו לב לצרכים האישיים של חיית המחמד שלכם והתאימו את הטיפול שלכם בהתאם. אם יש לכם חששות או שאלות, תמיד עדיף להתייעץ עם הווטרינר/ית שלכם לקבלת ייעוץ מותאם אישית.

15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page