top of page
ווילד פט

מוצרי שטח חברת UCO ארצות הברית


על UCO

מייצרת פנסי נרות מאז 1971.


מייצג שימוש, נוחות ומקוריות. נוסדה ברדמונד, וושינגטון בשנת 1971, אנו מביאים כמעט 50 שנות חדשנות ומומחיות בייצור לתעשיית ציוד שטח. כל אחד מהמוצרים שלנו מעוצב עם תכונות שימושיות שהופכות את הזמן שלך בשטח לבטוח ונוח יותר. עם המוצרים כמו פנסי הנר המקורים המציעים פונקציונליות ופשטות נהדרים או הגפרורים העמידים בפני סערה שעוזרים לכם לשרוד את האלמנטים, מותג מוביל בתאורה והצתת אש לצרכי טיולי שטח, הביתית והחירום.


פונקציונליות. הכלים שאיתם אוכלים צריכים פשוט לעבוד. וה-Utility Spork עושה הכל. שיני מיקרו חותכות בצורה חלקה מזונות עשירי חלבון ודוקרים את הביס המושלם. החורים לא מיועדים רק להפחתת משקל. כל סט Spork כולל גומי קשירה לשימוש חוזר שניתן להצמיד אותו לתרמיל, להשתמש בו לתלייה ליבוש, או לערום ולצמיד מספר כלים יחד.

בטוח למדיח כלים ומיקרוגל.


להאיר את הלילה עם פנס ההרפתקאות המושלם ומדריך הקנייה שלנו לפנסים

הסתיו הוא זמן מצוין לצאת החוצה, אבל השקיעה המוקדמת יותר פירושה שתבלה כמה שעות בחושך בטיול הקמפינג הבא שלך - אלא אם כן אתה מתכנן ללכת לישון ב-18:00. אז אם אתם מצפים למדורות בשעות הלילה המאוחרות או סתם מתכננים להקים מחנה אחרי רדת החשיכה, תזדקקו למקור אור משלכם. בעוד שפנסים עובדים היטב לישיבה בתוך האוהל שלך, אם אתה הולך לחתוך עצים ולהתרועע מתחת לכוכבים, תצטרך פנס ראש ללא ידיים. יש הרבה אפשרויות בשוק, אז אנחנו מרכיבים את המדריך לקניית פנסים ראשיים שקל לעקוב כדי לעזור לך להבין איזה סוג מתאים לצרכים שלך. הרפתקאות רק מתחילות כשהשמש שוקעת!







17 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page