top of page
ווילד פט

איך לטייל בשטח עם הכלב שלך!

עודכן: 14 באפר׳ 2023





אז בין אם אתם מטיילים טיולים קצרים או מטיבי לכת והחבר על 4 שלכם אוהב לרחרח פרחים או לצעוד איתכם במסלול מפותל, יש כמה דברים חשובים שעליכם לדעת !


כלב ואשה בשטח
טיול עם הכלב בשטח

1: תוכנית חשוב שתתכננו מסלול מראש, לא לכל המסלולים ניתן להיכנס עם כלבים, ולכן יש חשיבות עליונה לתכנון מוקדם של המסלול, במידה ואינכם בטוחים לגבי התשובה, תוכלו לגשת למגוון אתרים ברחבי האינטרנט אשר יספקו לכם תשובה ברורה.

ציוד: ה Quick Draw™ Leash תספק לכם נוחות מרבית בטיול עם הכלב, כאשר את הרצועה אפשר ללפף סביב קולר הכלב ואז גם הכלב וגם הבעלים יכולים לנוע בחופשיות מרבית.

2: הכנה ואריזה כמו בני האדם, גם לכלבים יש הצרכים שלהם. אוכל, שתייה, ביגוד מתאים, ציוד עזרה ראשונה וצרכים הינם מוצרי בסיס הכרחיים גם לכלבים שלנו, בדיקת מזג האוויר, הכנת ביגוד, מים ומזון מראש תקל עליכם במהלך הטיול.

ציוד: נעלי ™Grip Trex יספקו לכלב הגנה על כפות הרגליים בשטח סלעי ומחוספס. תרמיל המים Singletrak™ Pack יעזור לכם ולכלב לשאת מים, במקומות בהם מקורות מילוי המים אינם מרובים. בתוך אותו תרמיל נוכל גם לאחסן את קערת ה Trail Runner™ Bowl ושקיות צרכים. דבר נוסף שעליו נמליץ הוא להרגיל את הכלבים שלכם ללכת עם הרתמה והנעליים לפני הטיול עצמו, כמו בני האדם גם לכלבים לוקח זמן להתרגל. יש לזכור שבדרך כלל כלבים יכולים לשאת עד 25% ממשקל גופם.

3: נימוסי שבילים צייתנות בסיסית ונימוסים יעזרו לשמור על ביטחון הכלב ושל חיות הבר אשר נמצאות בטבע, דבר זה גם יעזור להם להתיידד עם משתמשים אחרים במסלול.

ציוד: בעזרת ה ™Treat Trader תוכלו לשאת איתכם חטיפים לכלב שלכם ובכך לשבח אותם על התנהגות טובה. רצועת ה Crag™ Leash מתארכת ומתקצרת בין אם תרצו את הכלבים שלכם משוחררים או צמודים אליכם.

4: לא להשאיר עקבות גם לאחר שנהנו וחקרנו את הטבע, חשוב לזכור לא להשאיר עקבות, זה כמובן גם כולל את הפסולת של הכלבים שלנו, לאחר הסיום חשוב לארוז את זה איתנו.

ציוד: פאוץ' ה ™Pack Out Bag הוא הפתרון הנוח עבורכם, אשר מגיע עם גליל שקיות איסוף צרכים, מקום ייעודי לשליפה נוחה ומהירה, ותא גדול עם רוכסן שאטום למים וריחות.

5: שימו לב טיול בטבע מנוקדת מבט של הכלב נראה קצת שונה משלנו, חשוב לשים לב היכן הכלב שלנו דורך, איפה, הוא מרחרח, ומה הוא מרים עם הפה. במהלך הטיול או לאחריו חשוב לבדוק אם לכלב יש קרציות, חתכים או כתמים על הגוף הבחנה מוקדמת של הדברים הללו יחסכו לכם בעיות בהמשך.

6: תהנו טיול רגלי עם הכלב הוא דרך מדהימה לגלות מקומות חדשים ביחד, בהתחלה זה יכול להרתיע מעט. אך הכנה מבעוד מועד תעזור, מעבר לזה סבלנות וחוש הומור יעזרו.

אתם יוצרים יחד זיכרונות ומחזקים את הקשר שלכם וזה הכי חשוב !


קולר לכלב, רצועה לכלב, קערה לכלב, תרמיל לכלב, פאוץ חטיפים לכלב
ציוד לכלבים














92 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page