top of page
ווילד פט

מזון לכלבים ללא דגנים

מהי הבחירה הטובה ביותר עבור הכלב שלי? בחירת המותג והסוג הנכון של מזון לכלבים יכולה להיות משימה קשה. בריאות הכלב שלך תושפע מאוד ממה שאתה מאכיל אותו. בחירה במזון הנכון, כזה שמתאים למערכת של הכלב שלכם ותומך בבריאותו הכללית, תעשה הבדל גדול בהתנהלותו גם עכשיו וגם בטווח הארוך.


כלבים הם טורפים ומשגשגים על תזונה של בשר אמיתי, לא חומרי מילוי על בסיס ירקות או דגנים. מזון לכלבים ללא דגנים נותן לכלב שלך את כל אבות המזון שהוא צריך, בשילוב עם קלוריות נמוכות למשקל ואורח חיים בריא.


בעוד שהרבה בעלי כלבים לא חושבים על סוגי המזון שהכלבים שלהם אוכלים, חשוב לעשות את הבחירה הנכונה עבור הכלב שלך. מזון לכלבים ללא דגנים מכיל פחות פחמימות והוא יכול להיות אופציה מצוינת עבור כלבים הנוטים לפתח אלרגיות או רגישות למרכיבים מסוימים. מזון לכלבים ללא דגנים מכיל יותר חלבון, אך גם יותר שומן. הם יכולים להכיל עד 30% יותר שומן ממזון יבש רגיל, אז חפש קודם מקור חלבון.


לתזונה של חיית מחמד יכולה להיות השפעה רצינית על בריאותו, לכן חשוב לבחור את המזון המתאים לכלב שלכם. מזון לכלבים ללא דגנים מספק 100% תזונה מלאה, בעוד שמזונות רבים המבוססים על דגנים מכילים חומרי מילוי ופחמימות. חלק מהכלבים רגישים למרכיבים המוספים הללו, מה שגורם לאי נוחות במערכת העיכול או לבעיות עור. עם זאת, המחסור בדגנים אינו אומר שהמוצר נטול פחמימות שכן רוב הפירות והירקות מכילים כמות מסוימת של סוכרים טבעיים שעלולים לתרום להשמנה.












bottom of page