top of page
ווילד פט

נשירת שער אצל כלבים, עור יבש, אלרגיות אצל כלבים

עודכן: 18 באפר׳



יש לכם כלב שסובל מנשירה חזקה?

  1. יש לכם כלב שסובל מיובש בעור?

  2. יש לכם כלב שסובל מאלרגיות בעור?

  3. כלבים הסובלים מנשירה ויובש בעור

כלבים הסובלים מ נשירת שער אצל כלבים, עור יבש, אלרגיות אצל כלבים

שווה לנסות את בריט קר מיני לכלבים קטנים עד 15 ק״ג

בריט קר מיני עור ופרווה סלמון ללא דגנים הוא גרסה ספציפית של מזון לכלבים שנוסחה כדי לתת מענה לצרכים התזונתיים של כלבים מגזעים קטנים עם רגישות לשיער ולעור. הנה כמה יתרונות פוטנציאליים של Brit Care Mini Grain Free שיער ועור:

פורמולה ללא דגנים: מזון לכלבים זה נקי מדגנים כגון חיטה, תירס וסויה, שהם אלרגנים נפוצים לכלבים. על ידי ביטול מרכיבים אלה, זה עוזר להפחית את הסיכון לעורר תגובות אלרגיות או רגישויות אצל כלבים עם בעיות שיער ועור.

בריאות שיער ועור משופרים: Brit Care Mini Grain Free Hair & Skin מכיל תערובת מאוזנת של חומרים מזינים, כולל מקורות חלבון מהחי באיכות גבוהה, שומנים בריאים, ויטמינים ומינרלים. מרכיבים אלה פועלים יחד כדי לתמוך בבריאות הכללית של השיער והעור של הכלב שלך, מקדמים פרווה מבריקה, מפחיתים נשירה ומתמודדים עם יובש או גירוי.

בריאות מערכת העיכול: הפורמולה נועדה להיות קלה לעיכול עבור כלבים מגזעים קטנים, שעלולים להיות מועדים לרגישויות במערכת העיכול. על ידי הבטחת עיכול מיטבי, הוא תומך בספיגת חומרים מזינים, החיוניים לשמירה על בריאות שיער ועור.

תמיכה נוגדת חמצון: המזון מועשר בנוגדי חמצון, כגון ויטמינים C ו-E, המסייעים במאבק בלחץ חמצוני ותומכים במערכת חיסונית בריאה. זה יכול לתרום לשמירה על הבריאות והרווחה הכללית של השיער והעור של הכלב שלך.

ספציפי לגזע קטן: Brit Care Mini Grain Free Hair & Skin פותח במיוחד כדי לענות על הצרכים התזונתיים הייחודיים של כלבים מגזע קטן. זה לוקח בחשבון את קצב חילוף החומרים הגבוה שלהם, גודל אבן קטן יותר ודרישות ספציפיות לבריאות השיער והעור.

זכור שלכלבים בודדים עשויות להיות תגובות שונות לנוסחאות מזון ספציפיות לכלבים, וחשוב להתייעץ עם הווטרינר שלך כדי לקבוע את אפשרויות התזונה הטובות ביותר עבור הכלב שלך, במיוחד אם יש להם בעיות שיער ועור ספציפיות.


הילס סלמון מזון היפואלרגני השומר על בריאות העור והפרווה קל לעיכול ומגיע בשקים לכלבים קטנים וגדולים.







39 צפיות0 תגובות
bottom of page