top of page
ווילד פט

מזון כלבים הילס, מציע מגוון מוצרים לכלבים וחתולים.

ישנם מספר סיבות מדוע חלק מבעלי חיות מחמד בוחרים במזון של הילס עבור הכלבים שלהם:


מרכיבים איכותיים: היל'ס שמה דגש על השימוש במרכיבים איכותיים בפורמולות המזון לחיות מחמד שלהם. הם נותנים עדיפות לרכישת מרכיבים מספקים מהימנים ומבצעים אמצעי בקרת איכות קפדניים כדי להבטיח את הבטיחות והערך התזונתי של המוצרים שלהם.

מזון כלבים הילס
מזון כלבים הילס

תזונה מאוזנת: מזון לחיות מחמד של היל נוצר כדי לספק תזונה מאוזנת לכלבים בשלבי חיים שונים ובעלי צרכים תזונתיים ספציפיים. הם לוקחים בחשבון את הדרישות התזונתיות של כלבים ומפתחים מתכונים שמטרתם לענות על צרכים אלה.

גיבוי וטרינרי: היל'ס משתפת פעולה עם וטרינרים ומעסיקה צוות של תזונאים וטרינרים כדי לפתח את פורמולות המזון שלהם לחיות מחמד. הם משתמשים במחקר מדעי ובמחקרים קליניים כדי ליישר את פיתוח המוצרים שלהם, כדי להבטיח שהמזון שלהם עונה על הצרכים התזונתיים של חיות המחמד ותורם לבריאות הכללית שלהם.

דיאטות מיוחדות: היל'ס מציעה מגוון דיאטות מיוחדות לכלבים עם מצבים בריאותיים ספציפיים או רגישויות תזונתיות. יש להם אפשרויות לכלבים עם אלרגיות, בעיות עיכול, צרכי ניהול משקל, דאגות בריאותיות משותפות ועוד. דיאטות מיוחדות אלו מיועדות לתמוך במצבים בריאותיים ספציפיים וניתן להמליץ עליהן על ידי וטרינרים כחלק מתוכנית טיפול.

בקרת בטיחות ואיכות: היל'ס מקפידה על אמצעי בטיחות ובקרת איכות קפדניים בתהליכי הייצור שלהם. הם עורכים בדיקות קבועות של חומרי גלם ומוצרים מוגמרים כדי להבטיח שהם עומדים בסטנדרטים גבוהים לבטיחות, איכות ותכולה תזונתית. בנוסף, היל'ס הטמיעה פרוטוקולי בטיחות שונים כדי למזער את הסיכון להחזרת מוצרים ולשמור על אמון הצרכנים.



10 צפיות0 תגובות
bottom of page